LiMA konferencijoje teko išgirsti, kad šiuolaikinis interneto vartotojas sugeba sutelkti dėmesį vidutiniškai 8 sekundėm –  viena sekunde trumpiau nei auksinė žuvelė.  Nors Goolge ir kitos paieškos sistemos vis daugiau skiria turinio kokybei, suasmenintai paieškai, tačiau vis dar internetas labiau primena savartyną, nei tvarkingą biblioteką. Informacijos internete kokybė išugdė specifinius informacijos paieškos įgūdžius. Taigi skaitytojas primena priešlėktuvinės gynybos sistemą. Žaibiškai skenuodamas tekstinę ir vaizdinę informaciją jis ją įvertina „savas – svetimas“. Taigi sudominti interneto vartotoją yra skirta labai mažai laiko.

Naujausia tendencija – pirminė paieška vykdoma per bendrinius raktažodžius – #tagus. Specifiniai raktažodžiai įgyja prasmę tik  detalizuojant paiešką. Bendrinių raktožodžių mada kilusi kartu su Instagram, šiandien išplito į visą internetą ir net į lauko reklamą.