Svarbu tapti versle geriausiu, bet žymiai svarbiau tapti nepakeičiamu. O tai reiškia pasižymėti sąvybėmis, kurių niekas kitas neturi. Puzzle dėlionėje jūs galite pastebėti, kad kiekvienas elementas turi savo vietą. Jei jūs mėginsite įsparausti elementą į kitą vietą, Jūs sugriausite dėlionę (rinką) arba turėsite įdėti daug pastangų jį pakeisti. Geriausius rezultatus pasieksite, eidami mažiausiu pastangų (pasipriešinimo} keliu.

Kiekviena kompanija turi unikalių sąvybių, tačiau reta sugeba pati tai suvokti ir pastebėti. Dažniausiai įmonės augimo potencialas slypi ne jos trūkumuose, o stiprybėse. Stiprybės, kurios svarbios klientams, yra verslo sėkmės faktoriai.

Siekdami nubrėžti verslo augimo gaires, pirmiausia turime atsakyti sau į tris klausimus: 1) Kur esame (rinkoje) šiandien? 2) Kur norime nukeliauti ir kada ketiname pasiekti tikslą? Kokius resursus panaudosime tikslui pasiekti? Į šiuos klausimus atsakyti padėti S.W.O.T. analizė. Kai mums paaiškės įmonės stipriosios ir silpnosios pusės, galimybes bei tendencijos rinkoje, galime mėginti atsakyti į kitą klausimą: „Kas mus daro unikaliais ir patraukliais klientų akyse?“