Dalį įpročių ir refleksų išsiugdome sąmoningai: išmokstame važiuoti dviračiu, vairuoti automobilį, keltis, mankštintis, išvalyti dantis ir t.t. Refleksai palengvina mums gyvenimą – pasąmonė periima rutininių veiksmų kontrolę, o mes tuo tarpu galime užsiimti kūryba. Deja, nemažai refleksų įgijame  paslapčia, nieko apie tai nenutuokdami. Sveikinantis paduoti ranką, gaudyti krentantį daiktą, pakelti balsą, jei neklauso…Dažniausiai pasąmoningai įgijame ir įpročius pirkti.

Kas vyksta toliau? Nuspendę pirkti, mes spredimą priimame visad pagal tą patį algoritmą. Pirkėjų įpročių ir refleksų tyrimai ir analizė padeda rinkodaros ir reklamos specialistams įtakoti pirkėjų sprendimus. Nors įpročiai ir refleksai truputi skiriasi nuo pirkėjų segmento ar prekybos platformos – internetinę parduotuvę, prekybos salonas, supermarketas …, tačiau daugelis pirkimo algoritmo dedamųjų sutampa.