Vien tekstu labai sunku perduoti emocijas. Be to, pranešėjo intonacija suteikia labai daug neverbalios informacijos klausytojui: Ar galima pranešėju pasitikėti? Ar jis pats yra įsitikinęs tuo ką kalba? Ar galima jį vertinti ir pripažinti žinovu?

Daugelis garsių rašytojų būtent pasižymėjo tuo, kad sugebėdavo įtikinti sakitytoja ir padaryti istorijos dalyviu bei išlaikyti jį vyksme iki galo. Deja, skaitytojas pasikeitė  – internete informacijos perteklius, kantrybės ir pasitikėjimo – nulis, skaitytojų dėmesys – atbukęs.

Vis dažniau pastebima, kad reklaminių tekstų ir šūkių rašybos triukai nebeveikia. Įtarus skaitytojas visur įžvelgia užmaskuotą kabliuką. E- parduotuvių ir komercinių svetainių konversija Vokietijoje svyruoja nuo 0.5 % iki 5,0 %, t.y. nemažai investavę į svetainę, Google reklamą ir internetinį marketingą galite tikėtis, kad keli procentai lankytojų susidomės Jumis arba nupirks jūsų siūlomą prekę ar paslaugą.

Vis didesnę svarbą kaip internetinio marketingo platforma  įgyja webseminarai. Panagrinėkime, kokie esminiai webseminarų privalumai prieš tradicinį internetinį marketingą?

Pirma, webseminare lengva sudaryti ir įtvirtinti eksperto įvaizdį. Svetainėje, o ypač e-parduotuvėje tai padaryti praktiškai neįmanoma. Komercinės svetainėms ir e-parduotuvėms labai trūksta žmogiškojo faktoriaus.

Antra, webseminaras yra interaktyvus. Klausytojai gali užduoti klausimus, o jūs galite pateikti informaciją pagal klientų poreikius.

Trečia, naudodami aktyvaus pardavimo technologijas galite kryptingai valdyti klausytojų dėmesį ir pasiekti net 45 % konversija, t.y. vos ne kas antras seminaro klausytojus įsigys jūsų prekę ar paslaugą seminaro metu.

Išbandyti webseminarus savo versle galite pasinaudodami lietuviška platforma: WEB seminarai. Jei galvojate apie savo prekių ar paslaugų eksportą, turėtumėte pasirinkti vieną iš populiarių video seminarų platformų konkrečioje užsienio šalyje.