Kartais profesionalai klausia, kuriems galams ta rinkodra. Kuo esi geresnis specialistas, tuo plačiau ir sparčiau sklinda apie tave gandas. Rinkodara „iš lūpų į lūpas“ – pats efektyviausias reklamos būdas, kuris nieko nekainuoja. Ar iš tiesų taip?

Jei šiandien nufotagrafuosime viešoje erdvėje žmones – autobuse, kavinėje, seminare…, pastebėsime, kad bemaž pusė yra įsmeigę žvilgsnį į mobiliuosius, o likusieji paskendę savo mintyse. Vienas kitas pašnekovas bendrauja gyvai. Taigi žmonių, kurie linkę pasidalinti „gerąja naujiena“ apie jūsų verslą gyvu žodžiu, mažėja. Galbūt, jie dalinasi apie jus socialiniuose tinkluose?

Taip, bet dažniausiai dalinasi „blogaja naujiena“ – apgavo, buvo nemandagūs, blogai sutaisė …Kad klientai viešai reklamuotų Jūsų verslą, jie turėtų būti pozityviai nustebinti, o gal ir apstulbinti. Arba papirkti. O šiais visuotinos pasiūlos ir konkurencijos laikais nėra paprasta. Kaštai privalo būtų suvaldyti. Belieka vienas kelias būti pastebėtam – įsigyti mobilų arba planšetę ir pačiam dalyvauti socialinių tinklų gyvenime. O tai galima vadinti rinkodara „iš lūpų į lūpas“.